1.
Kdo jsme, co děláme a jak se s námi
můžete spojit?
1.1.
Součástí těchto Všeobecných obchodních podmínek
(dále jako „VOP“) jsou dokumenty Pravidla používání cookies a Zásady zpracování
osobních údajů, kterými plníme svou informační povinnost vůči Vám ve smyslu čl.
13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v
souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o
zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen
„nařízení GDPR“) související se zpracováním Vašich osobních údajů, včetně
zpracování pro účely zasílání obchodních sdělení.
1.2.
Tyto VOP upravují práva a povinnosti mezi naší
půjčovnou – společností Most k domovu s.r.o., IČO: 24254720, se sídlem Praha
5 - Zbraslav, Karla Černého 1459/1, PSČ 15600, vedenou u Městského soudu
v Praze pod sp. zn. C 169773 (dále jen „my“ nebo „pronajímatel“ nebo
„půjčovna“) – a Vámi jako fyzickou osobou, která je spotřebitelem (dále jen
„Vy“ nebo „nájemce“).
1.3.
Zabýváme se pronájmem kompenzačních a
rehabilitačních pomůcek, abyste mohli pomůcky využívat i ve Vašem domácím
prostředí. Nabídku pomůcek najdete na našich webových stránkách www.mostkdomovu.cz. Seznam pomůcek tvoří přílohu č. 1 těchto VOP.
1.4.
V případě, že si nevíte rady s výběrem
pomůcky, nebo máte zájem o pomůcku, která aktuálně není dostupná, můžete nás
kontaktovat na e-mailové adrese pujcova@mostkdomovu.cz
nebo na telefonním čísle +420 212 248 037.
2.
Co jsou tyto všeobecné obchodní podmínky
a co se v nich dozvíte?
2.1.
Tyto VOP vydáváme v souladu s ustanoveními
§ 1751 a § 2316 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen „OZ“), a tvoří nedílnou součást všech smluvních
ujednání mezi Vámi a půjčovnou.
2.2.
Obchodní podmínky blíže vymezují a upravují naše
vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě uzavřené
nájemní smlouvy.
2.3.
Tyto VOP se nevztahují na případy, kdy osoba,
která má v úmyslu si od nás pronajmout pomůcky, je právnickou osobou či osobou,
jež jedná při objednávání pomůcky v rámci své podnikatelské činnosti nebo v
rámci svého samostatného výkonu povolání.
2.4.
Nájemce je spotřebitelem, tedy fyzickou osobou, která
při uzavírání a plnění nájemní smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné
podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Na
spotřebitele se vztahují některá ustanovení OZ, která ho zvlášť chrání. Tyto
VOP všechna tato ustanovení zohledňují.
2.5.
Nájemní smlouva a VOP jsou vyhotoveny v českém
jazyce. Nájemní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce a pouze české znění
je závazné; překlady do jiných jazyků mají pouze informativní povahu,
nestanoví-li obecně závazné právní předpisy jinak.
2.6.
Můžeme Vám zasílat informace související s naší činností,
službami nebo podnikem (obchodní sdělení) především ve smyslu zákona č.
480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, a to prostřednictvím
Vaší poštovní adresy, adresy elektronické pošty, telefonního čísla (SMS), pokud
jste souhlas se zasíláním prostřednictvím e-mailu předem neodmítli. Můžete svůj
souhlas se zasíláním obchodních sdělení kdykoli odvolat.
3.
Jaké pomůcky nabízíme?
3.1.
Web půjčovny obsahuje pomůcky, které si můžete
pronajmout a následující informace:
3.1.1. název
pomůcky,
3.1.2. fotografie
pomůcky (upozorňujeme, že pomůcka na fotografii se může od dodané pomůcky mírně
lišit, pro posouzení souladu pomůcky s konkrétní nabídkou je vždy
rozhodující textový popis pomůcky);
3.1.3. specifikace
pomůcky dle její povahy;
3.1.4. cena
pomůcky – uvádíme konečnou cenu včetně DPH; dále uvádíme náklady za navrácení pomůcky.
Cena pomůcky nezahrnuje náklady na dopravu pomůcky k Vám a za montáž a
demontáž, není-li v nabídce uvedeno jinak.
3.2.
Veškerá nabídka pronájmu pomůcek umístěná na
našem webu je pouze informativního charakteru. Nejsme povinni uzavřít nájemní
smlouvu, dokud nepotvrdíme Vaši objednávku.
3.3.
Webové stránky obsahují dále informace o
nákladech spojených s dopravou, montáží a demontáží pomůcek. Tyto platí
pouze tehdy, když je pomůcka doručována v rámci území České republiky.
3.4.
Vyhrazujeme si právo dodat Vám pomůcku
v jakémkoliv barevném provedení. Odesláním poptávky s tímto
souhlasíte.
4.
Jak spolu uzavřeme nájemní smlouvu?
4.1.
Pro projevení zájmu o uzavření nájemní smlouvy
vyplňte objednávkový formulář na webu půjčovny. Objednávkový formulář obsahuje
zejména informace o:
4.1.1. typu
pomůcky;
4.1.2. způsobu
úhrady nájemného;
4.1.3. požadovaném
způsobu doručení pomůcky; a
4.1.4. nákladech
spojených s dodáním pomůcky
(dále jen jako „objednávka“).
4.2.
Objednávka je nabídkou k uzavření nájemní
smlouvy. Jak bylo řečeno výše, můžeme Vaši objednávku odmítnout a nejsme
povinni nájemní smlouvu uzavřít.
4.3.
Před odesláním objednávky Vám je umožněno
zkontrolovat a potvrdit údaje, které jste do objednávky vložili. Před odesláním
objednávky musíte potvrdit seznámení se s VOP zaškrtnutím volby „Souhlasím s
obchodními podmínkami“.
4.4.
Znění platných obchodních podmínek je Vám přímo
dostupné prostřednictvím odkazu u volby „Souhlasím s obchodními podmínkami“,
nebo též na webu půjčovny.
4.5.
Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko
„Dokončit a zaplatit objednávku“. Údaje, které uvedete v objednávce, považujeme
za správné, protože jste měli možnost zkontrolovat a měnit údaje v
objednávce. Neprodleně po obdržení objednávky
Vám potvrdíme, že jsme Vaši objednávku dostali elektronickou poštou, a to na
adresu elektronické pošty uvedenou v objednávce (dále jen „Váš e-mail“). Můžete
objednávku stornovat (odvolat návrh na uzavření nájemní smlouvy) od okamžiku
odeslání objednávky až do zahájení kompletace objednávky, a to telefonicky nebo
e-mailem na adresu pujcovna@mostkdomovu.cz.
4.6.
Jsme vždy oprávněni Vás požádat o dodatečné
potvrzení objednávky vhodným způsobem (například písemně či telefonicky).
Odmítnete-li objednávku potvrdit, nepovažuje se objednávka za nabídku k
uzavření smlouvy a nepřihlížíme k ní.
4.7.
Berete na vědomí a výslovně souhlasíte s tím, že
zobrazení pomůcky na webu půjčovny je pouze ilustrační a indikativní, a že
můžeme pomůcku dodat v libovolném provedení. Závazný je textový popis pomůcky.
4.8.
Veškerá nabídka pomůcek na stránkách půjčovny je
pouze informativní a nezávazná. V případě, že Vámi poptávaná pomůcka není
dostupná, budeme Vás obratem kontaktovat a domluvíme další postup (např.
nahrazení objednané pomůcky jinou, odložení termínu dodání pomůcky, popř.
zrušení objednávky atp.). Objednávku můžeme také odmítnout.
4.9.
Nájemní smlouva mezi námi a Vámi je uzavřena
okamžikem, kdy Vám doručíme potvrzení o přijetí objednávky (akceptace
objednávky). Toto potvrzení Vám zašleme na Váš e-mail společně s písemným
vyhotovením nájemní smlouvy, včetně VOP.
4.10.
Pronajatou pomůcku nejste oprávněni přenechat do
nájmu jiné osobě, dát ji do zástavy, či ji převést na jiného.
4.11.
Nájemní smlouva, jejíž součástí jsou VOP, je
archivována půjčovnou v elektronické podobě, a není přístupná.
4.12.
Souhlasem s těmito VOP souhlasíte s
použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání nájemní smlouvy.
Náklady Vám vzniklé při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti
s uzavřením nájemní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na
telefonní hovory) si hradíte sami, přičemž tyto náklady se neliší od základní
sazby.
5.
Jak zjistíte výši nájemného za pomůcku a
jak jej budete hradit? Hradí se kauce?
5.1.
Výši nájemného za konkrétní pomůcku najdete v
příloze č. 1 těchto VOP (dále jen „ceník“) a naleznete jej na stránkách
půjčovny.
5.2.
Společně s prvním nájemným jste nám povinni
zaplatit také náklady spojené s dodáním pomůcky ve výši dle ceníku
souvisejících služeb, který tvoří přílohu č. 2 těchto VOP.
5.3.
V případě některých pomůcek požadujeme
nejpozději s úhradou prvního nájemného také uhrazení kauce. Výše kauce se
liší v závislosti na hodnotě konkrétní pomůcky a je stanovena v ceníku.
Tato kauce je vratná v plné výši, přičemž jsme oprávněni ji využít na úhradu
nákladů dle čl. 8.4, pokud pomůcku vrátíte nadměrně opotřebenou nebo
znečištěnou.
5.4.
První platba se platí vždy při převzetí pomůcky
v hotovosti na jedno měsíční období počínaje běžet dnem převzetí pomůcky.
K této platbě se připočtou i náklady na dopravu a kauce dle ceníku
souvisejících služeb, který tvoří přílohu č. 2 těchto VOP.
5.5.
Od druhého měsíčního období nájmu se faktura
vystavuje k 16. dni v měsíci pro pomůcky pronajaté mezi 1. a 15. dnem v
měsíci nebo k poslednímu dni v měsíci pro pomůcky pronajaté mezi 16. dnem a
posledním dnem v měsíci. Splatnost faktur je 14 dnů.
5.6.
Od druhé platby se nájemní hradí bezhotovostně
na účet 5322473399/0800 vedený u ČS a.s.:
5.6.1. při
zadání trvalého příkazu použijte pro variabilní symbol číslo smlouvy; nebo
5.6.2. při
zadávání platebního příkazu každý měsíc použijte variabilní symbol z faktury
(daňového dokladu).
5.7.
Faktury se zasílají na e-mailovou adresu
uvedenou v objednávce.
5.8.
Při předčasném ukončení nájemní smlouvy má
nájemce nárok na vrácení poměrné části již uhrazeného nájemného za nevyužité
dny. Náhrada bude vypočtena poměrným rozdělením měsíčního nájemného. Vrácení
přeplatku je podmíněno potvrzením dobropisu z Vaší strany. Dobropis Vám bude
zaslán na Váš e-mail. Po jeho potvrzení Vám částku vrátíme bezhotovostně na
účet, ze kterého byla poslední úhrada provedena, a to nejpozději do 30 dnů.
5.9.
Nájemné je považované za zaplacené připsáním
příslušné částky na účet pronajímatele.
5.10.
V případě prodlení s úhradou nájemného
vzniká půjčovně nárok na úhradu úroku z prodlení v zákonné výši.
5.11.
V případě, že dlužné nájemné není uhrazeno do
splatnosti následujícího nájemného, jsme oprávněni smlouvu s Vámi
vypovědět a následně přistoupit k odebrání pomůcky.
6.
Jak k Vám pomůcku dopravíme a kolik
doprava stojí?
6.1.
Dopravu pomůcek zajišťuje půjčovna, nebo si je
nájemce může vyzvednout osobně. U pomůcek, které vyžadují předchozí montáž nebo
instruktáž, je doprava zajištěna výhradně půjčovnou – jejich seznam je uveden v příloze
č. 1 VOP. Po uzavření nájemní smlouvy Vás nejpozději do 3 pracovních dnů
kontaktujeme za účelem dohodnutí termínu dodání nebo vyzvednutí. Doprava
pomůcky a montáž je zpoplatněna dle ceníku souvisejících služeb, který tvoří
přílohu č. 2 VOP.
6.2.
Jsme-li povinni Vám podle nájemní smlouvy dodat
pomůcku na místo Vámi určené v objednávce, jste povinni se na dohodnuté
místo v dohodnutém termínu dostavit. Pokud je s pomůckou pro její
povahu spojena i montáž (např. polohovací postel), jste povinni na Vámi určeném
místě prostředí přizpůsobit tak, aby zde mohla proběhnout montáž pomůcky.
6.3.
Nedojde-li k předání pomůcky na místě nebo
není-li možné provést na místě montáž, jste povinni uhradit náklady spojené
s opakovaným doručením pomůcky.
6.4.
Při převzetí pomůcky jste povinni zkontrolovat
neporušenost pomůcky a její funkčnost. V případě jakýchkoliv závad jste
povinni tyto neprodleně oznámit odpovědné osobě, která zajišťuje dopravu,
montáž a instruktáž.
6.5.
Převzetí pomůcky potvrdíte podpisem předávacího
protokolu.
7.
Na jak dlouhou se nájemní smlouva
uzavírá? Jak můžete vypovědět nájemní smlouvu? Co dělat, když pomůcky
z jakéhokoliv důvodu již nechcete?
7.1.
Nájemní smlouva se uzavírá na dobu 1 měsíce, 3
měsíců, 6 měsíců nebo na dobu neurčitou. Specifikaci doby trvání nájemní
smlouvy si můžete určit v objednávkovém formuláři.
7.2.
Pokud máte zájem o prodloužení sjednané doby
nájmu, můžete o něj požádat nejpozději do 10 kalendářních dnů před
ukončením platnosti původní smlouvy prostřednictvím naší e-mailové adresy pujcovna@mostkdomovu.cz.
7.3.
V případě, že užíváte pomůcku i po uplynutí
nájemní doby a nevyzveme Vás do jednoho měsíce k vrácení pomůcky, platí,
že nájemní smlouva byla znovu uzavřena za podmínek ujednaných původně.
7.4.
Nájemní smlouvu můžete kdykoliv vypovědět.
Výpovědní doba je desetidenní a začíná plynout dnem doručení výpovědi. Oznámení
o výpovědi smlouvy je třeba zaslat písemně na adresu půjčovny či elektronicky
na e-mailovou adresu pujcovna@mostkdomovu.cz.
7.5.
Je-li nájemní smlouva uzavřena na dobu
neurčitou, může být kdykoliv vypovězena i z naší strany. V takovém
případě je výpovědní doba jednoměsíční a začíná plynout dnem doručením
výpovědi.
7.6.
Půjčovna může nájemní smlouvu vypovědět bez
výpovědní doby v případě, pokud byste nezaplatili nájemné ani do
splatnosti následujícího nájemného. Totéž platí pro případ, že nájemce pomůcku opotřebovává
nad míru přiměřenou okolnostem, hrozí zničení pomůcky, a ani po výzvě ze strany
půjčovny nedojde k nápravě. V takových případech přistoupíme
k neprodlenému odebrání pomůcky.
8.
Jak můžete pomůcku reklamovat? Jaká jsou
Vaše práva v případě, že dojde k poškození nebo opotřebení pomůcky?
8.1.
Odpovídáme Vám za to, že pomůcka při převzetí
nemá vady:
8.1.1. má vlastnosti, které jsem si ujednali, a
chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které jsme my nebo výrobce popsali
nebo které jste očekávali s ohledem na povahu pomůcky,
8.1.2. se
pomůcka hodí k účelu, který pro jeho použití uvádíme nebo ke kterému se pomůcka
tohoto druhu obvykle používá,
8.1.3. pomůcka
odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li
jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
8.1.4. je
pomůcka v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a
8.1.5. pomůcka
vyhovuje požadavkům právních předpisů.
8.2.
Máte právo se při předání přesvědčit, že je pomůcka
v dobrém stavu, popř. že je funkční.
8.3.
Půjčovna Vás vždy seznámí s pravidly pro
zacházení s pomůckou. U některých pomůcek Vám jsou předány také písemné
pokyny k používání pomůcky. Veškerými pokyny jste povinni se bezvýhradně
řídit. Půjčovna neodpovídá za žádnou újmu způsobenou používáním pomůcky mimo
tyto pokyny.
8.4.
Jste povinni dbát, aby nedocházelo
k neúměrnému opotřebení nebo zničení pomůcky. Neodpovídáte za opotřebení
způsobené řádným užíváním. V případě, že je pomůcka opotřebená nadměrně
nebo je znečištěná, jsme oprávněni použít kauci na úhradu nákladů za očištění
či opravu pomůcky.
8.5.
Nájemce není oprávněn provádět žádné opravy,
úpravy, montáže, demontáže ani jiné zásahy do pronajaté pomůcky.
8.6.
Zjistíte-li, že pomůcka má vadu, pro kterou ji
nelze řádně užívat nebo ji lze užívat jen se značnými obtížemi, můžete ji
reklamovat. Neprodleně nás kontaktujte, abychom Vám mohli poskytnout jinou
pomůcku sloužící témuž účelu. Po dobu, kdy jste nemohli pomůcku řádně užívat,
máte nárok na slevu z nájemného. Právo na slevu z nájemného je třeba
uplatnit u půjčovny do konce sjednané doby nájmu, jinak toto právo zaniká. Tuto
slevu nelze uplatnit, pokud jste poškození nebo zničení pomůcky sami způsobili.
8.7.
Pokud dojde ke ztrátě nebo zničení pomůcky,
informujte o tomto půjčovnu bezodkladně. Jste povinni platit nájemné, dokud nám
neoznámíte poškození, ztrátu nebo zničení pomůcky.
9.
Jak můžete pomůcku vrátit po skončení
nájmu?
9.1.
Jste povinni pomůcku půjčovně vrátit nejpozději
poslední den doby nájmu ve stejném technickém stavu (kromě přiměřeného
opotřebení) a ve lhůtě, místě a čase sjednaném v nájemní smlouvě. Přiměřené
opotřebení neznamená zhoršení stavu pomůcky zaviněné nesprávnou manipulací nebo
nedodržením předepsané údržby. Při předávce pomůcky bude provedena prohlídka.
9.2.
V případě, že je s vrácením pomůcky
spojena demontáž, je třeba termín demontáže objednat s dostatečným
předstihem (nejméně 1 týden) na e-mailové adrese pujcovna@mostkdomovu.cz. Demontáž je
zpoplatněna dle ceníku souvisejících služeb, který tvoří přílohu č. 2 těchto
VOP.
9.3.
Při předání Vám vrátíme kauci, pakliže nenastane
nějaká situace předpokládaná těmito VOP (poškození pomůcky, nadměrné znečištění
pomůcky atp.).
9.4.
Předávací protokol o vrácení pomůcky obsahuje
údaje o vrácené pomůcce a příslušenství, jako např. výrobní číslo pomůcky a
popis technického stavu. Předávací protokol bude podepsán Vámi a pracovníkem
půjčovny. Odmítnete-li předávací protokol podepsat, podepíše jej pouze pracovník
půjčovny a nejméně dva svědci, jejichž identita bude uvedena na protokolu.
10.
Jak zpracováváme a chráníme Vaše osobní
údaje?
10.1.
Svou informační povinnost vůči Vám ve smyslu čl.
13 nařízení GDPR související se zpracováním Vašich osobních údajů pro účely
plnění nájemní smlouvy, pro účely jednání o nájemní smlouvě a pro účely plnění
našich veřejnoprávních povinností plníme prostřednictvím dokumentu Zásady
zpracování osobních údajů.
11.
Jak si u nás můžete stěžovat?
11.1.
Pokud se nedohodneme jinak, veškerá
korespondence související s nájemní smlouvou musí být druhé smluvní straně
doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně
prostřednictvím provozovatele poštovních služeb či doručovatele (dle volby odesílatele).
Veškerá naše sdělení Vám budeme doručovat na adresu elektronické pošty uvedenou
v objednávkovém formuláři.
11.2.
Pokud budete s něčím nespokojení, můžete u
nás podat stížnost.
11.3.
Pro příjem stížností jsme určili pověřenou
osobu, která přijímá stížnosti na kontaktu pujcovna@mostkdomovu.cz. Vždy Vám
elektronicky potvrdíme přijetí stížnosti.
11.4.
V případě opakované stížnosti je pověřená osoba
odpovědná za její projednání s nadřízeným pracovníkem.
11.5.
Stížnosti vyřizujeme bez zbytečné prodlevy,
nejdéle do 30 kalendářních dnů. O způsobu vyřízení stížnosti Vás informujeme
elektronicky nejpozději ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pokud je to nezbytné
pro efektivní uplatnění Vašich práv, poskytneme Vám potřebné poučení o dalších
možnostech.
12.
Jak můžete řešit spory s námi?
12.1.
V případě, že dojde mezi námi a Vámi jako
spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z nájemní smlouvy, který se
nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, případně stížností podle předchozího článku
těchto VOP, můžete podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému
subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.
12.2.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy
je příslušná Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR,
Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz. Platformu pro
řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr/ je možné využít při řešení sporů mezi námi z této
smlouvy.
13.
Pár slov na závěr
13.1.
Sjednáváte si s námi, že se vztah z nájemní
smlouvy řídí českým právem, a to i v případě, že obsahuje zahraniční prvek.
Volbou práva podle předchozí věty nejste zbaveni ochrany, kterou mu poskytují
ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v
případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o
právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
13.2.
Je-li některé ustanovení smlouvy, jejíž součástí
jsou VOP, neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných
ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce
přibližuje. Neplatností nebo neúčinností některého z ustanovení není dotčena
platnost ostatních ustanovení.
13.3.
Změny a doplňky nájemní smlouvy vyžadují
textovou podobu.
13.4.
Obě smluvní strany na sebe přebírají nebezpečí
změny okolnosti, a ustanovení § 1765 odst. 1 a 1766 OZ se nepoužije.
13.5.
Nájemce prohlašuje, že si je vědom skutečné
hodnoty poskytnutého plnění a bezvýhradně souhlasí se sjednanou cenou plnění.
13.6.
Při pochybnostech o tom, zda byla pomůcka dodána
nebo zda byl jiný úkon (volání, odeslání elektronické či faxové zprávy, výzva,
upomínka apod.) proveden, je rozhodující výpis ze systému půjčovny nebo
příslušného dodavatele služeb půjčovny.
13.7.
Znění VOP můžeme měnit, doplňovat či rušit.
Veškeré právní vztahy vzniklé mezi námi před nabytím účinnosti VOP zůstávají i
nadále v platnosti, považují se ve svém souhrnu za nájemní smlouvu a řídí se
VOP v příslušném znění.
13.8.
Pro nájemce je rozhodující celý a úplný obsah
případné nájemní smlouvy a odsouhlasení VOP nájemcem je předpokladem uzavření
nájemní smlouvy. Tímto není vyloučena možnost půjčovny uzavřít s nájemcem
nájemní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
13.9.
Nájemce tímto prohlašuje, že se plně seznámil s
obsahem a zněním VOP a s významem jednotlivých ujednání před podáním
objednávky, a že veškerá ujednání VOP jsou pro nájemce jasná, srozumitelná,
přehledná a čitelná bez zvláštních obtíží či omezení, a že mu byla sdělena srozumitelným
a jasným způsobem.
Podmínky jsou platné od 25.4.2025.